რა არ გვეყო?

სიახლეები / საქართველო 26-აგვ, 00:599 FC Bayern München 2019


რა არ გვეყო?კლასი,საშემსრულებლო ოსტატობა?თU უბრალოდ ეს მაქსიმუმია?არ ვიცი,ძალიან მწყდება გული რომ "დინამომ" ითამაშა ისე როგრც საქართველოს ნაკრებმა ხორვატიასთან..გავიტანეტ და დავდექით.შეიძლება ვიღაცამ მოედნის საფარს დაააბრალოს,მაგრამ ბერძნები რა სხვა მოედანზე თამაშობდნენ?შორს ვარ იმ აზისგან რომ მადლობელი უნდა ვიყოთ ბიჭების ამდენიც რო მოახერხეს..კი რა თქმა უნდა დიდი მადლობა მათ,მაგრამ..მე ისევ იმ აზრზე ვარ..არ შეიძლება ასე ითამაშო მაშინ როცა შეგიძლია უკეთესად თამაში..
თუმცა..თამაშის სცენარიდან გამომდინარე "აეკი" უფრო იმსახურებდა გასვლას და გავიდა კიდეც..მარტალია კაკუბავამ შეცდომა დაუშვა(საერთოდ რა საშირო იყო იქ "პადკატი" ვერ გავიგე) მაგრამ ისიც ნუ დაგვავიწყდება რომ სტუმრებს აშკარა უპირატესობა ქონდათ როგრც სატამაშო ისე ტერიტორიული.
და მაინც მე მიმაჩნია რომ დინამოს არ ეყო კლასი,გამძლებო და ფსიქოლოგიური მომზადება.დამატებითი დროსი თამაშს სწორედ რომ მყარი ფსიქიკა უნდა.ალბათ კაკუბავამ სწორედ ნერვიულობის ნიადაგზე დაუშვა ის საბედისწერო შეცდომა,ხოლო გუდიონსენმა კი ეს შეცდომა არ აპატია..(მაინც გამოცდილია და ოდესღაც ჩელსში და ბარსაში უთამაშია)
ყველაფრისდა მიუხედავად,ბრავო "დინამო",..იბრძოლეს,ითამაშეს,ირბინეს.თუმცა ნათქვამია "ძლიერებს უმართლებთო" და ბერძნებსაც გაუმართლათ.


მოგეწონათ ჩვენს მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს:













მოიწონეთ სტატია


კომენტარები
გაუზიარეთ მეგობრებს
მსგავსი სიახლეები
Alex_Song 27 აგვისტო 2011 15:55
ციტატა: admin
კიდევ ერთი რამე მიანტერესებს დინამოზე....
შესარცევის პირველ თამაშებში ნათელი იყო მწვრთნელის მიზანი, გუნდს სამი თავდამსხმელით უნდა ეთამაშა და ცენტრში ბარსასთან მიმგვანებული სტილით. ანუ ცენტრს ეგორავებინა ბურთი.....
ამან აეკამდე ყველა თამაში გამოიღო შედეგი და რატომღაც ამ ტაქტიკის 1% იც კი აღარ ჩანდა აეკთან რას იტყვით ამაზე?

დებილი ყოფილა მაშინ გარსია. რეალი ვერ თამაშობს ბარსას ნაირად მითუმეტეს ნახევარ დაცვაში მსოფლიო დონის ფეხბურთელები ჰყავს ეს იმიტომ რომ 3 მაგარია:D
admin 27 აგვისტო 2011 12:19
FC Bayern München,
სრულიად გეთანხმები გარსიასი ბოლომდე მადლობელი ვარ + იმ ქართველობისთვისაც აეკის მწვრნელს რო დაექანა ოხ როგორ მიყვარს ეგეთი მწვრთნელები :)
FC Bayern München 27 აგვისტო 2011 02:43
რაულიტო,
ეხლა გარსიას მივადექით?არა ძმაო გასიამ ყველაფერი გააკეთა რაც შეეძლო,კოტო რო ბურთს ვერ აჩერევს და რობერტინიო რო სემიჩკის გამყიდველია ეგ გარსიას ბრალია? არც ისაა გარსიას ბრალი კაკუბავამ რო არ იცის სად უნდა პატკატი და სად არა..და არც ის იეგუე რომ მეტრაოცია ნახტომში
Sportnews 27 აგვისტო 2011 02:14
კიდევ ერთ რამეს დავამატებ რა გარსიამ ხო არ წააგო დამატებითი დრო? მაგაზე დაფიქრებულხართ? კი კარგი მწვრთნელია, მაგრამ მთავარი გუნდის მწვრთნელი ჯერ არასდროს ყოფილა და იქნება გამოცდილება დააკლდა რომ ბიჭები სათანადოდ დაერიგებინა, თორე პენლებამდე მისვლა პატარა კამათის ატეხვებითაც შეიძლებოდა
--------------------
გუნდი:რეალი;შალკე ; ლეიკერსი
მოთამაშე: რაული , რონალდუ , ბრაიანტი
admin 27 აგვისტო 2011 00:30
FCB,
ნინ თავდამსხმელს თუ პასი არ მიეცი როგორ დაარტყას ? მაგაში უკვე ალვაროს მივწვდით :)
ეხლა რაც იაგუეს ეხება გეთანხმები ოღონ ერთის მხრივ, როცა გუნდი ცენტრზე ნავესებით თამაშობს ისეთი კაცი უნდა იდგეს იქ ვინც 80 პროცენტს მოიგებს იმან კიდე 90 პროცვენტი წააგო.


მე ჩემ აზრზე ვრჩები, თამაში სხვა მოედანზე უდნა გამართულიყო სადაც კარგი საფარია და დინამოს ისევ დაბალი პასებით ეთამაშა...
FC Bayern München 26 აგვისტო 2011 22:19
მოდი ერთი რამე ვაღიაროთ.გუშIნ დინამომ რაც იტამაშა იმით მიიღო შედეგიც.იეგუეს რაც შეეხება ეგეთი საართველოში ძალიან ბევრია,რაც შეეხება რობერტინიოს,ეგ ეტყობა ბრაზილიაში მზესუმზირის გამყიდველი იყო..ტიპმა ვერ გაარკვია როდის პასი უნდა და როდის დარტყმა ტავი რონალდო ან მესი გონია :D ეხლა რა შეეხება ჩისკოს..მისი ასაკის გათვალისწინებით საერთოდ რო დადის არ გიკვირთ? :D:D:D
ლივერ ჯავახა მე ვარ ძმა
FCB 26 აგვისტო 2011 20:21
ციტატა: admin
ბარსასთან მიმგვანებული სტილით


არ შეიძლება ცენტრ ფორვარდი მეტრა ოცი გყავდეს.. ბარსას თუ ყავს მეტრა ოციანი ისეთი ყავს რო ყველა დარტყმული კარში მიდის ან სახიფატო მაინცაა.. იაგუემ კიდე ერთი კაცის ჩამოშორება კი არა დასარტყმელად ვერ გარბოდა..
admin 26 აგვისტო 2011 20:10
SHOTAELENE,
რას აბრალებ მაგ შედეგს?
SHOTAELENE 26 აგვისტო 2011 19:57
ცუდია დინამო რომ გავარდა sad
admin 26 აგვისტო 2011 19:52
კიდევ ერთი რამე მიანტერესებს დინამოზე....
შესარცევის პირველ თამაშებში ნათელი იყო მწვრთნელის მიზანი, გუნდს სამი თავდამსხმელით უნდა ეთამაშა და ცენტრში ბარსასთან მიმგვანებული სტილით. ანუ ცენტრს ეგორავებინა ბურთი.....
ამან აეკამდე ყველა თამაში გამოიღო შედეგი და რატომღაც ამ ტაქტიკის 1% იც კი აღარ ჩანდა აეკთან რას იტყვით ამაზე?



შემოგვიერთდით
რეკლამა
არქივი
სექტემბერი 2020 (104)
აგვისტო 2020 (153)
ივლისი 2020 (167)
ივნისი 2020 (111)
მაისი 2020 (125)
აპრილი 2020 (204)
სიტი-რეალი